Nigdy więcej zamarzniętych szyb
Podarujcie Państwo sobie i swojemu autu pierwszą klasę w samochodzie.
Oryginalne ogrzewanie Eberspächer uruchamiane jest przez zaprogramowany zegar, zdalne sterowanie radiowe lub telefoniczne.
Komfort cieplny niezależny od silnika - Przez 30% dni w roku temperatura powietrza spada u nas
poniżej 5°C. I należy liczyć się z faktem, że w ciągu roku jest ponad 80
mroźnych dni. W tym czasie żyje się bardziej komfortowo, bezpieczniej i
zdrowiej kierowcom mającym ogrzewanie postojowe w samochodzie.
Podgrzewać zamiast
skrobać - Przy pomocy zegara sterującego na desce rozdzielczej
mogą Państwo zaprogramować godzinę uruchomienia swojego ogrzewania
postojowego. I kiedy jeszcze jedzą Państwo śniadanie rozpoczyna się
ogrzewanie Państwa samochodu.
W chwili, gdy Państwo ruszają, szyby samochodu są
przejrzyste, w jego wnętrzu jest ciepło, a silnik samochodu ma łatwiejszy
rozruch ponieważ jest podgrzany.
Korzyści dla silnika i dla
środowiska - Rozruch zimnego silnika niepotrzebnie zwiększa jego
zużycie i wpływa niekorzystnie na żywotność akumulatora. Mniejsze zużycie
paliwa, natychmiastowy rozruch bez uciążliwego rzężenia silnika i
dymiących spalin oszczędzają Państwa nerwy, czas i pieniądze. Również
katalizator działa lepiej, jeżeli silnik jest podgrzany.
HYDRONIC to nazwa nowej
generacji urządzeń grzewczych firmy Eberspacher. Są to ogrzewania wodne,
które przekonują do siebie użytkowników dzięki wysokiej jakości, mocy i
niezawodości oraz prostocie obsługi. Poddane testom w najtrudniejszych
warunkach sprawdziły się również doskonale na północy Europy.
Tak korzystnie cenowo jak nidy
dotąd - HYDRONIC jest urządzeniem, które odniosło sukces w
przemyśle motoryzacyjnym. Jest montowane seryjnie do pojazdów z silnikami
TDI jako urządzenie dogrzewające. Produkcja na dużą skalę jest tańsza,
dlatego w sprzedaży HYDRONIC może mieć tak korzystną cenę. Dodatkowym
plusem po stronie kosztów jest niewielkie zużycie paliwa. HYDRONIC zużywa
w ciągu godziny tylko okołow ćwierć litra benzyny lub oleju napędowego.
Ciepło dla kabiny i
silnika - Zamontowany w obiegu chłodzenia silnika i programowany
przez zegar sterujący HYDRONIC oddaje ciepło do wymiennika ciepła pojazdu.
Poprzez układ ogrzewania pojazdu ciepłe powietrze jest rozprowadzane do
jego wnętrza. Dodatkowo przez układ chłodzenia ogrzewany jest silnik, co
zapobiega uruchamianiu zimnego silnika.
Prosty montaż i obsługa - Małe,
kompaktowe urządzenie grzewcze mieści się w komorze silnika. Jego montaż i
użytkowanie są wyjątkowo proste. Szybki montaż oznacza szybki demontaż.
Jest to interesujące w przypadku, gdy kupują Państwo nowy samochód i chcą
w nim zamontować używane dotychczas urządzenie grzewcze.
|